Nearby Cannabis Dispensaries, and Shops
部屋
最大 2 Adults, 1 Child, 1 Infant
スーペリアルーム 24m²
特徴
- セブン-イレブン購入
- フィットネスを許可
- ハラールフードオプション
- 国際チャンネル
- インターネット-Wifi
- 子供のための小額の料金
- 利用可能な喫煙室
- ベジタリアンミール
最大 2 Adults, 1 Child, 1 Infant
役員室 48m²
特徴
- セブン-イレブン購入
- ファミリースイート
- フィットネスを許可
- ハラールフードオプション
- 国際チャンネル
- インターネット-Wifi
- リビングルーム
- 電子レンジ
- 子供のための小額の料金
- 利用可能な喫煙室
- ベジタリアンミール
バンコクのダウンタウン(スクンビット)にあるトゥースリー4つ星ブティックホテルは、ワールドメディカルホスピタルと共同で、魅力的な価格で長期滞在体験パッケージを提供しています。
広々とした客室には薄型テレビ、エアコン、スタイリッシュな客室とスイート、シーティングエリア、冷蔵庫が備わっています。
特別昇進!!予約期間:2021年6月1日から7月31日まで2021年10月31日まで無料の最初のSWAB到着日
追加の人(大人)が30,000バーツに割引されます。-
3〜15歳の子供は23,000バーツに割引されます。-
2歳までの乳児年齢は15,000バーツに割引されます。-
アメニティ/機能
- · Package inclusive COVID test
- · Modern contemporary room with large glass front & window
- · 3 meals a day from our selectable menus for "Alternative Quarantine Package" and "Test & Go Package"(Thai/Western/Asian/Halal/Vegetarian/Vegan)
- · 1 meal a day from our selectable menus for Sandbox Package (Thai/Western/Asian/Halal/Vegetarian/Vegan)
- Wi-Fiインターネット
- · 43-inch TV with True Vision package & NHK
- · Airport pick up service from Don Muang Airport or Suvarnabhumi International Airport to hotel upon arrival date
- · Room cleaning service (For 7/10/14days)
- · Relaxing area at outdoor pool area (For 7/10/14days)
- · Twice daily temperature & health monitoring under nurse supervision (For 7/10/14days)
- ・介護サービスによる24時間待機
トゥースリーアホームリーホテルゲストだった場合、ホテルと私たちの視聴者は、詳細なレビューを残していただければ幸いです。
レビューを残す トゥースリーアホームリーホテル
すべてのレビューを見る 3.2 Superior Room
ポジティブネガVery good location. The room was clean. Bathroom could have been more clean. The food was absolutely horrible I asked for food that was hot they ignored me
3.7 Superior Room
ポジティブ- Value for money
- Comfortable
- Organized and systematic
ネガIt was a smooth check in and check put process. The swabbing was efficient and comfortable. Everyone was very polite and kind.
3.3 Superior Room
ポジティブ- housekeeper treated us like family which was very nice to feel like home in hotel isolation.
- the bed is comfy and lighting is great making the room feel cozy and less lonely.
ネガ- there were lots of ants on the coffee table
- i smelled some cigarettes coming into my room or when i opened the door but I wasn’t sure.
- the hotel seems old to me so the air con in my room didn’t feel fresh and clean.
- hope there’s more options on TV channel
i dont think 7-day quarantine makes much sense for locals as they could be home isolation in their responsibilities as an option. we took a test on the day of arrival which was just up to 72 hours after the test before the flight then we had another test on the 4th night if i am not mistaken and needed to stay for a couple night…
we should go paperless as much as we could
4.4 Superior Room
สะดวก สบาย ห้องกว้าง เตียงนุ่มนอนสบายมาก มีมุมนั่งเล่น คือดีงาม ห้องน้ำกว้าง ของใช้ครบ แต่ท่อน้ำในห้องน้ำมีตัน ระบายช้า
0.5 Superior Room
ポジティブネガจ่ายอีกสักหน่อย พักที่อื่นเถ่อะค่ะ ห่างไกลจากมืออาชีพ
ติดต่อยาก ต้องโทรตามเพื่อทำการจอง ทั้งๆ ที่ส่งข้อมูลตามลิงค์ ไม่มีการตอบ email กลับเมื่อสอบถามข้อมูลใดๆ
เครื่องลง 23.30 กว่าลูกค้าทุกคนจะได้ขึ้นรถประมาณตี 1.30 ไม่มีชื่อแฟนเราด้วยซ้ำและ
เจ้าหน้าที่แจ้งว่า รถไม่พอ ลูกค้าเยอะ ซึ่งทางเจ้าหน้าที่ท่าอากาศยาน แจ้งแล้วว่าคนขับไม่พอกับปริมาณลูกค้า แต่ทางโรงแรมไม่มีการเพิ่มเติม ทั้งๆ ที่การจองห้องพัก ต้องจองก่อน ทางโรงแรมต้องทราบอยู่แล้ว แทนที่จะได้ตรวจโควิดภายในคืนนั้นและ ผลออกจะได้ไปทำอย่างอื่น เราจองร้านอาหาร จ่ายไปแล้ว จองโรงแรม ซึ่ง ถ้าเช็คอินไม่ทัน ก็ศูนย์เงินไป โรงแรมให้จ่ายค่าเร่งเคสเองทั้งที่ไม่ใช่ความผิดลูกค้า 2,700 ทำไมเราต้องเสียเงินตรงนี้เพราะความไม่โปรของโรงแรม
ทางเจ้าของควรพิจารณาค่ะ ถ้าไม่มีการอบรมหรือเตรียมการอย่างเหมาะสม ให้ทางผู้ประกอบการอื่นทำหน้าที่แทนดีกว่าค่ะ
1.2 Superior Room
ネガจ่ายอีกสักหน่อย พักที่อื่นเถ่อะค่ะ ห่างไกลจากมืออาชีพ
ติดต่อยาก ต้องโทรตามเพื่อทำการจอง ทั้งๆ ที่ส่งข้อมูลตามลิงค์ ไม่มีการตอบ email กลับเมื่อสอบถามข้อมูลใดๆ
เครื่องลง 23.30 กว่าลูกค้าทุกคนจะได้ขึ้นรถประมาณตี 1.30 ไม่มีชื่อแฟนเราด้วยซ้ำและ
เจ้าหน้าที่แจ้งว่า รถไม่พอ ลูกค้าเยอะ ซึ่งทางเจ้าหน้าที่ท่าอากาศยาน แจ้งแล้วว่าคนขับไม่พอกับปริมาณลูกค้า แต่ทางโรงแรมไม่มีการเพิ่มเติม ทั้งๆ ที่การจองห้องพัก ต้องจองก่อน ทางโรงแรมต้องทราบอยู่แล้ว แทนที่จะได้ตรวจโควิดภายในคืนนั้นและ ผลออกจะได้ไปทำอย่างอื่น เราจองร้านอาหาร จ่ายไปแล้ว จองโรงแรม ซึ่ง ถ้าเช็คอินไม่ทัน ก็ศูนย์เงินไป โรงแรมให้จ่ายค่าเร่งเคสเองทั้งที่ไม่ใช่ความผิดลูกค้า 2,700 ทำไมเราต้องเสียเงินตรงนี้เพราะความไม่โปรของโรงแรม
ทางเจ้าของควรพิจารณาค่ะ ถ้าไม่มีการอบรมหรือเตรียมการอย่างเหมาะสม ให้ทางผู้ประกอบการอื่นทำหน้าที่แทนดีกว่าค่ะ
4.7 Superior Room
Love the boutique style hotel. Good feature & very comfortable. Fast internet. TV has a very good program selections. Overall is very good.
3.3 Superior Room
ポジティブネガI come again to the same hotel if is needed to do again. We hope that we will soon live again normal
5.0 Superior Room
ポジティブ- Great hotel
- Very clean
- Nice rooms
- Good food
- Easy transport from the airport
ネガGreat hotel. Rooms was big and bed really comfortable. Easy to find the transport to the hotel. Staff were great and everyone was friendly.
4.3 Superior Room
ポジティブネガLong wait at the airport. Got PCR test immediately when I got there. Good service but the food is so little. I need more food.
5.0 Superior Room
ポジティブ- Cleaning
- Workers
- The space of the room
- The bed
- The bathroom
- The food
- I liked everything
ネガFirst of all, lovely staff, cleaning a 10, very clean sheets very comfortable bed, we liked the treatment very much we felt very comfortable the beautiful hotel and the food a lot of song and very good. I would repeat again. Thanks for everything
2.9 Superior Room
ポジティブネガ- Pillow smells very bad.
- Refund super slow.
If you come and the government changes anything about the quarantine please take note this hotel will do everything very slow. Since they already knew that the government change from 14 days to 10 days. The should have prepared in advance that they have to refund. But nope. Super slow. Already one week still no refund.
3.8 Superior Room
ポジティブ- Friendly stuff
- Various types of food
- Able to order from Delivery app
- Fast respond
ネガ- Receiving call too much (after each meal they call and ask our opinion regarding food) it good but too much
- I got a room with no view
Overall i can rate 8/10 which is good so far . And thank you…………………………………………………………………………………………………..
2.0 Superior Room
ポジティブネガ- あなたが支払うお金に悪いきれいなベッド良い食べ物はありません
トゥースリーホテルは高すぎる。スターホテルではない、ホテルは何年もメンテナンスがなかった。キッチンは閉鎖されていたので、プラスチックの容器に入った食べ物。新鮮な空気もバルコニーもないので、二度とありません
4.0 Superior Room
ポジティブ- 良いコミュニケーション、スタッフは素晴らしくて親切、良いは素晴らしい
相互作用、毎日の食べ物の選択の負荷を保存し、それらは素晴らしいです。スタッフは親切です